Henüz üye olmadınız mı ?
Üye olmak için tıklayınız

Çocuk Gelişimi

ÇOCUK GELİŞİMİ KULÜBÜ

1-3 Yaş Soruları


İlk adımlar, ilk kelimeler ve daha pek çok ilklerin yaşanacağı bir döneme giriyorsunuz:) Çocuğunuzunun 1-3 yaş dönemi ile ilgili merak ettiğiniz her türlü soruyu bu bölümümüzden üyelerimize sorabilir ve aynı zamanda bu dönemle ilgili ilgilendiğiniz tüm soru-cevapları buradan takip edebilirsiniz.

Bebeğim kanepeden düştü

Bebeğim 1 yaşında ve kanepeden düştü kalça çıkığından ameliyat olmuştu bişey olmuşmudur biraz ağlıyo bacağını hareket ettirince ama ağrıyor gibi değilkorkudan mı ağlıyo acaba sesini duyup geldiğimde yerde sırt üstü yatıyordu

Yasemin_38 15/11/2017 tarihinde sordu
Tuvalet egitimi

Merhaba 33 aylık bir oğlum var tuvalet eğitime baslamak istiyorum fakat oğlum bezinden rahatsızlık duymuyor bu sebepten dolayı da tuvalet eğitimini reddediyor . büyük tuvaletini yapıp saatlerce beziyle dolaşıyor ancak ben farkedersem degistiriyoruz bezi…

Çocuk Gelişimi Üyesi 03/05/2016 tarihinde sordu , son cevap 4 yıl önce verildi.
İki yasindaki oglum

Merhabalar oglum iki yasinda suan hasta oldugu icin her istedgini aglayarak yaptrmaya calisiyor cok huysuz aksi inat ve nitekim yaptiriyo artik bende sabir denen bisey kalmadi bagiriyorum kiziyorum ne onerirsiniz bu gecici bir donemmi simdiden tesekkurler

Çocuk Gelişimi Üyesi 07/01/2016 tarihinde sordu , son cevap 4 yıl önce verildi.
dogumdan sonravadet olamama

13 aylik kizim var kizimi hala emziriyorum ve adet olmadim.doktoruma sordum normal oldugunu soyledi fakat gidip muayene olmadimm.bana uzun geldi ama emzirme suresince dewam edebildigini soyledi.sizce normalmi?

elif 05/11/2015 tarihinde sordu , son cevap 4 yıl önce verildi.
Çok uyuyor

Merhaba, Bebeğim 13 aylık gece 12 den öğlen 12 ye kadar uyuyor tabi gece 1-2 defa emmek için kalkıyor. 12 saat uyuyor bundan dolayıda kahvaltısı öyleyemegi oluyor Normal mi? varmı bu durumu yaşayan, not: Kızım Bakıcıda :(

Çocuk Gelişimi Üyesi 19/12/2014 tarihinde sordu , son cevap 4 yıl önce verildi.
Öfke konturolü

Küçük kızım 1.5 yaşında ve çok inat, dur dan yapmadan anlamıyo. Eşyalara zarar veriyor, tehlikeli hareketler yapıyo. Onunla hiçbirşekil başedemiyorum. Çok çubuk sinirleniyorum, şiddet te karşıyım, ama öfkeli nasıl kontrol altına alabilirim.çocuğuma nasıl…

Çocuk Gelişimi Üyesi 15/09/2015 tarihinde sordu , son cevap 4 yıl önce verildi.
uyku sorunumuz

Hocam emzik konusundaki önerinizi denemeye başladım iyi sonuç verdi cok tesekkur ederim. Hocam bizim bi sorun daha var. Oglumu 7aylik ken odasini ayirdim. Şuan bir yaşında son bir aydir uykuda sürekli huysuz ben olmadan uyumuyor kimi zaman yaninda sabahliyorum.…

Çocuk Gelişimi Üyesi 23/10/2015 tarihinde sordu , son cevap 4 yıl önce verildi.
Kahvalti

1.5 yasindaki kızım kahvaltı yapmıyor, kahvaltıda hiçbirşey yemiyor, ne yapabilirim, nasıl yedirebilirim,zorla olmadı güzellikle nasıl yedirebilirim,çok zor bir çocuk,

Deniz 15/09/2015 tarihinde sordu , son cevap 4 yıl önce verildi.
Ayrlık korkusu

baba ile ayrıyız.29 aylık ikiz kızlarımda ayrılık korkusu başladı. bu normal midir?

hekim77 20/07/2015 tarihinde sordu , son cevap 4 yıl önce verildi.
herseye agliyor

Oğlum herseyde agliyor gezmeye giderken oyun oynarken yemek yerken durmadan agliyor herşeyi istiyor 2.5 yasinda tuvaletini yapamiyo klozetten korkuyordu lazimliga da oturmak istemiyordu yardimci olursaniz çok sevinirim

buket 10/06/2015 tarihinde sordu , son cevap 4 yıl önce verildi.